Menu
Case Study

park-system.pl

Firma z nowoczesnym podejściem do usług udostępniania miejsc parkingowych.
Cel

Stworzenie przejrzystej strony, przypominającej aplikację. Która pozwoli sprawdzić wszystkie niezbędne informacje na temat parkingów oferowanych przez firmę.

Miasto Świnoujście prężnie rozwija swoją infrastrukturę, dzięki której z każdym rokiem liczba turystów odwiedzających miasto regularnie wzrasta. W efekcie tego, zapotrzebowanie na miejsca parkingowe zaczynały być na wagę złota. Klient postawił bardzo mocno na branżę, co stworzyło potrzebą posiadania strony www, która będzie agregować klientów i rozwiąże wszelkie wątpliwości odnośnie parkowania i parkingów.

Na podstawie analizy klientów parkingowych w Polsce i konkretne na terenie miasta oraz dogłębnych analiz konkurencji wytypowaliśmy trzy kluczowe informacje, jakie muszą pojawić się na stronie parkingu. Zweryfikowaliśmy też, jak ważnym jest nawigowanie do danego miejsca postoju oraz kluczowe ich aspekty odnośnie użytkowości.

Następnie na bazie UX researchu zaplanowaliśmy design, który pozwoli w łatwy i intuicyjny sposób uzyskać najpotrzebniejsze informacje.

 

Działania

Schemat działania

  • Wyzwania

    1. Stworzenie kompletnej strony w dwa tygodnie.
    2. Stworzenie łatwego w obsłudze panelu administracyjnego.
    3. Stworzenie designu strony przypominającej aplikacje.
  • Cele

    1. Uruchomić stronę jak najszybciej to możliwe.
    2. Stworzyć przejrzysty design
  • Działania

    1. 01
      Negocjacje?
    2. 02
      Research & analiza
    3. 03
      Wyodrębnienie kluczowych elementów
    4. 04
      Stworzenie designu
    5. 05
      Kodowanie strony
    6. 06
      Szkolenie z obsługi
    7. 07
      Na bieżąco monitorujemy działanie strony.
    8. 08
      Edytujemy treści na życzenie klienta.
    9. 09
      Dbamy o rozbudowę dodatkowych zakładek.
Efekty

Zadanie dopięte w 2 tygodnie.

Strona www odpowiedzią na zgłoszenia klientów.

Stworzenie strony było podyktowane feedbackiem od klientów strzeżonych parkingów. Zgłaszali oni problem ze znalezieniem podstawowych informacji na temat miejsc do parkowania, mimo aktualizowanych wizytówek Google.

Padało też, bardzo dużo zapytań odnośnie parkowania na kilka dni, ale też dłogoterminowo.

Na podstawie tych zgłoszeń przeprowadziliśmy szeroki research oraz analizę konkurencji. Świnoujście odwiedza duża ilość turystów z różnych części Polski i Europy, nasze badanie nie było zamknięte tylko na lokalny rynek.

Kluczowymi elementami, na których musieliśmy się skupić to: cena, telefon, oraz jak dojechać.

Design apki, bez apki.

Doszliśmy do wniosków, że będzie nam potrzebny design wyjęty z aplikacji mobilnych, ale naniesiony na stronę. Dzięki czemu uzyskamy bardzo klarowny sposób nawigowania po stronie bez zbędnego szumu.

Wzięliśmy pod uwagę, że korzystający z parkingów, chcą krótkich podstawowych informacji, ponieważ zwykle będą szukać parkingów w trasie bądź chwile przed.

W tym momencie każdy parking ma odrębną sekcję, z indywidualnie ustalonym cennikiem, adresem, oraz numerem telefonu.

 

Najprostszy panel administracyjny, jaki widział świat.

W związku z tym, że panel do obsługi strony może być obsługiwany przez osoby tzw. mało techniczne w komputery.

Musieliśmy stworzyć miejsce do zarządzania stroną, które będzie proste i łatwe w obsłudze. W tym biznesie ważne jest, aby informacje na temat parkingów były zawsze na bieżąco w ten sposób unikniemy dezinformacji wobec korzystających klientów.

Ekspresowe wykonanie to mało powiedziane.

W związku z napływającymi turystami w okresie sezonowym oraz trwającymi budowami na parkingach. Mieliśmy nad sobą presje czasu.

Na analizę, research, planowanie, napisanie treści, stworzenie, zakodowanie, testy i uruchomienie. Mieliśmy 10 dni roboczych.

Przetestowaliśmy ruch.

Za pośrednictwem dodatkowych kampanii przetestowaliśmy ruch na stronie oraz, sprawdziliśmy jak, zachowują się użytkownicy.

Wszystkie nasze założenia się spełniły, moment od wejścia na stronę do wybrania konkretnego parkingu był poniżej naszych oczekiwań.

Ciągle czuwamy.

W dalszym ciągu współpracujemy z klientem i tworzymy dla niego treści na temat bieżących informacji z życia parkingów.

Sukcesywnie rozszerzamy zakres oraz funkcjonalność strony (Np. sekcja „promocje”)

Ludzie z zespołu adRespect wiedzą, co robić. Od nas poszedł impuls potrzeby, reszta została załatwiona już przez nich. Widać, że zespół jest zgrany i każdy odpowiada za swoje zadania, przez co każdy element był dopracowany. Od analiz po prowadzenie projektu. Nie są w cenie freelancerów, ale robotę robią konkretną jak mało kto. Cały czas współpracujemy na innych polach, bo wiemy, że można na nich polegać.

Porozmawiajmy
o Twoich
wyzwaniach