Menu
Case Study

Carbon Fox Group

Firma z pasją do carbonu, doceniana za swoje produkty na całym świecie.
Prolog

Landing page lżejszy niż może się to wydawać, podobnie jak produkty naszego klienta.

Biorąc pod uwagę zbliżone parametry wytrzymałościowe, włókno węglowe może być 5x lżejsze niż stal.

W podobny sposób działają strony, które tworzymy. Na podstawie czystego kodu bez korzystania z gotowych szablonów, spod naszych palców wychodzą witryny lekkie, szybkie i bezpieczne.

Podczas wstępnej fazy projektu, wspólnie z klientem zaplanowaliśmy timeline rozwoju marki wraz ze stroną. Dzięki natychmiastowej realizacji pierwszego landing pagu firma miała możliwość szybkiego startu z promocją swojej marki w sieci.

Produkt fizycznie nie był jeszcze gotowy, więc wykonaliśmy szczegółowe rendery 3D. Które pozwoliły zebrać pierwsze zamówienia przed fizycznym ich wyprodukowaniem.

Działania

Schemat działania

  • Wyzwania

    1. Stworzyć stronę w 5 dni
    2. Dla nieistniejącego produktu
    3. Zostawić furtkę na dalsze rozwijanie strony
  • Cele

    1. Uruchomić stronę w jak najszybszym możliwym czasie.
    2. Stworzyć strategie z perspektywą na przyszłość.
  • Działania

    1. 01
      Konsultacja z klientem
    2. 02
      Analiza konkurencji
    3. 03
      Stworzenie renderów produktów
    4. 04
      Określenie punktów styku
    5. 05
      Określenie jak prezentować produkty
    6. 06
      Określenie architekturry treści
    7. 07
      Zaprojektowanie designu
    8. 08
      Kod do strony
    9. 09
      Uruchomienie strony
    10. 10
      Stworzenie pierwszych kampanii
Efekty

W 5 dni przetarliśmy nowy szlak.

Określiliśmy strategię komunikacji z wizją rozwoju.

Podczas pierwszych konsultacji, określiliśmy kluczowe elementy marki w kwestii komunikacji w sieci.

Szczerze pisząc, nie mieliśmy wiedzy na temat produktu, jakim jest włókno węglowe. Natomiast dzięki zaangażowaniu w cały proces, prezesa firmy CarbonFoxGroup, zostaliśmy odpowiednio zapoznani z całą filozofią tworzenia materiałów z carbonu w siedzibie lisów. Dzięki temu mieliśmy okazję poznać branże od środka i wejść w jej DNA.

Współpracując ramie w ramie z klientem, stworzyliśmy „timeline” wdrażania kolejnych sekcji strony, w taki sposób, aby praca ze stroną pokrywała się z rzeczywistą pracą fabryki.

Przeanalizowaliśmy rynek pod kątem konkurencji w Polsce oraz na Świecie.

Zauważyliśmy, że konkurencja nie opisuje, jak powstają ich produkty. I jakie korzyści za sobą niosą. Więc postanowiliśmy to wykorzystać i budowę strony zaczęliśmy od zakładek edukujących na temat carbonu i tego, jak powstaje.

Wiedzieliśmy, że nie wiele osób jest świadomych, w jaki sposób może powstać produkt z włókna węglowego, lecz wiedzieliśmy, że wiele osób może z nich skorzystać.

Musieliśmy stworzyć narracje dla szerszego grona odbiorców. Wobec tego rozłożyliśmy cały proces na czynniki pierwsze, aby wyedukować i wzbudzić zaufanie potencjalnych klientów.

Firma ze Szczecina jest w stanie stworzyć praktycznie dowolny produkt z włókna węglowego, wystarczy tylko odpowiedni schemat.

Przebieg pracy jest prosty i klarowny:

  1. Render cyfrowy produktu
  2. Wydruk prototypu w drukarce 3D
  3. Stworzenie finalnego produktu z włókna węglowego

Naszym zadaniem było stworzenie strony z przejrzystym schematem, opisującym jak wygląda praca z firmą CarbonFoxGroup. W efekcie czego, odbiorcy dostali szczegółowy opis i wizualizacje procesu tworzenia.

 

 

Przeszliśmy do tworzenia.

Praca przy tworzeniu produktu od potocznego zera niesie za sobą wiele możliwości, ale i również wyzwań.

Po wcześniejszym ustaleniu strategii komunikacji i analizie konkurencji zajęliśmy się stworzeniem architektury treści. Po których doszliśmy do wniosków, że biznes typowo techniczny cechuje się krótką i zwięzłą formą komunikacji, odbiorcy szukają konkretnych rozwiązań i nie wybaczają błędów.

Stworzyliśmy szczegółowe opisy produktów z naciskiem na parametry techniczne oraz rendery 3D, które fizycznie nawet jeszcze nie powstały. Dzięki temu klient mógł doświadczyć na stronie, wyczerpujących informacji na temat produktu, którego szukał.

 

Nasze dedykowane teksty feat. Klient

Odpowiednio stworzona architektura treści oraz ton głosu marki, to nie wszystko.

Wspólnie z klientem stworzyliśmy całkowicie nowe treści na stronę, które zawierały specyfikację techniczną, lecz dalej były napisane przystępnym językiem dla większej ilości odbiorców.

Na bazie przeprowadzonych wcześniejszych analiz, wiedzieliśmy, że produkty klienta mają duży potencjał na rynkach zagranicznych. Więc strona powstawała jednocześnie w języku polskim oraz angielskim.

Kolejne cele = kolejne zakładki ?

Wiedzieliśmy, że firma ma ambitne plany na rozwój, więc od samego początku nasz design zakładał, że strona będzie rosła wraz z rozwojem firmy.

To dało nam możliwość rozwijania strony bez inwazji w design, sukcesywnie w dalszym ciągu rozwijamy stronę. Która w tym momencie, kiedy to czytasz, mogła już się rozrosnąć, ale wygląd i koncepcja się nie zmieniły.

Pragniemy przypomnieć, że historia zaczęła się od landing paga z dwoma zakładkami.

 

 

Sklep internetowy

Ilość zamówień przerosła oczekiwania firmy, przez co naturalnym następnym krokiem było stworzenie sklepu internetowego.

Zaprojektowaliśmy, napisaliśmy i wdrożyliśmy sklep internetowy. Który od pierwszego miesiąca swojego istnienia, zwrócił swoje koszta, a dzisiaj realnie zwiększa zyski firmy.

Zastosowaliśmy przejrzystą formułę sklepu, do którego sami robimy zdjęcia oraz grafiki, tworzymy opisy oraz funkcje cross-sellingowe.

Ludzie z zespołu adRespect wiedzą, co robić. Od nas poszedł impuls potrzeby, reszta została załatwiona już przez nich. Widać, że zespół jest zgrany i każdy odpowiada za swoje zadania, przez co każdy element był dopracowany. Od analiz po prowadzenie projektu. Nie są w cenie freelancerów, ale robotę robią konkretną jak mało kto. Cały czas współpracujemy na innych polach, bo wiemy, że można na nich polegać.

Porozmawiajmy
o Twoich
wyzwaniach