Menu
Case Study

Himitsu

Lokal oferujący pełne świeżych składników sushi na wynos.
STORY

Nowy sushi bar na rynku Szczecińskim

Kuba decydująć się na otwarcie nowego sushi baru Himitsu musiał zmierzyć się z dużą konkurencją.

Brak wypracowanej komunikacji stanowił problem, do prowadzenia działań w social mediach, co  przekładało się na wypracowanie ilości klientów.

Wspólnie z Kubą na warsztatach projektowych, wypracowaliśmy strategię komunikacji w digitalu zawierającą grupy odbiorców, unikalne propozycje wartości marki Himitsu, ton głosu oraz to jak i kiedy przyszli klienci mają towarzyszyć marce w digitalu.

Po tak udanych warsztatach, stworzyliśmy Klucz wizualny do social mediów, który stał się wsparciem marki, komunikacji oraz stanowi bardzo mocny punkt do szybkiego tworzenia reklam Facebook oraz Instagram Ads.

Działania

Schemat działania

  • Wyzwania

    1. Stworzenie unikalnego wizerunku firmy w social media
    2. Zachowanie elementów kultury
      wschodu w komunikacji wizualnej
  • Cele

    1. Stworzenie elastycznych elementów key visual, które dobrze sprawdzą się w różnych formatach
    2. Budowanie rozpoznawalności przy pomocy spójnych wizualnie materiałów promocyjnych
  • Działania

    1. 01
      Analiza problemu
    2. 02
      Dogłębna analiza grupy docelowej
    3. 03
      Wypracowanie propozycji unikalnych wartości oraz wartości sprzedażowej
    4. 04
      Przeprowadzenie rozmowy, podczas której ustaliliśmy strategię komunikacji wizualnej
    5. 05
      Research branży i kultury wschodu
    6. 06
      Stworzenie moodboard’u inspiracji, który zawierał
      charakterystyczne wzory oraz symbole dla kultury wschodu
    7. 07
      Projektowanie elementów graficznych
      w oparciu o stworzony
      moodboard
    8. 08
      Przygotowanie układów graficznych dla postów
      z wykorzystaniem zaprojektowanych elementów graficznych
Efekty

Stworzenie social key visual

Zaprojektowaliśmy elementy graficzne, które dają swobodę i definiują rodzaj serwowanych dań.

W komunikacji wizualnej pojawiły się elementy graficzne, które oddają klimat kultury wschodu. Dzięki temu działaniu budowana jest rozpoznawalność marki oparta o zakotwiczenia wynikające ze skojarzeń. Potencjalni klienci mogą od razu połączyć znaki wizualne z serwowaną kuchnią.

Dodatkowo, komponenty zostały zaprojektowane w taki sposób, aby mogły działać na grafice same oraz w połączeniu ze zdjęciem.

Czytelny i unikalny feed pod social media

W ramach naszych działań zaprojektowane zostały różne układy kompozycyjne, które wykorzystują zaprojektowane elementy. Wszystko zgodnie z określonymi wytycznymi związanymi z tonem głosu, oraz wartościami dla klientów. Zabieg ten sprawił, że wszystkie grafiki dodane na profil Himitsu tworzą spójną i logiczną całość.

Stworzyliśmy unikalny wizerunek w social mediach

Posty Himitsu wyróżniają się na tle konkurencji, ponieważ ustalony social key visual jest elastyczny i pozwala na tworzenie różnorodnych grafik przy jednoczesnym zachowaniu spójności. Powtarzające się elementy oraz kolorystyka sprawiają, że posty graficzne będą rozpoznawalne i kojarzone z firmą.

Wraz z upływem czasu, kolory oraz format będzie stanowił swoistą pieczątkę marki Himitsu.

Świetna współpraca i efekty

Porozmawiajmy
o Twoich
wyzwaniach