adRespect

Fokus na wyniki
oraz jasno
sprecyzowane cele

adRespect
Tam gdzie wiele firm wykonuje zadania, my rozwiązujemy problemy!

Jesteśmy
data
driven

Napędzają nas dane, liczby i skład czarnej materii. Weszliśmy do cienia, by wydobyć z niego światło.

Działania, które podejmujemy podpieramy analizami, bądź konkretną wiedzą.
W naszym słowniku słowo „wydaję mi się” nie istnieje, jest albo „wiem”, albo „się dowiem”.

Robimy w Design Thinking

Wszędzie tam, gdzie wszyscy rozkładają ręce – pojawiamy się my na MacBookach w kolorze srebrnej szarości z rozwiązaniami tak unikalnymi, że sam Henry Ford bije brawo z podziwu.

Żyjemy
dla CX

Misją jest to, aby rozwiązania były praktyczne. Wiemy, że klient nie musi wiedzieć — jak samochód jest skonstruowany.

Ma on być wygodny w użytkowaniu i spełniać swoją funkcję. Dla nas sama usługa/produkt jest sumą doświadczeń, emocji i przeżyć klienta jakie wiążą się z danym rozwiązaniem.

Proces

Jak działamy

  1. 01
    Koncentracja na użytkowniku – dogłębne zrozumienie jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb.
  2. 02
    Kreatywna kolaboracja – spojrzenie na problem 
z wielu perspektyw, szukanie nowych rozwiązań, wyjście poza utarte schematy.
  3. 03
    Eksperymentowanie 
i testowanie hipotez – budowanie prototypów
i częste zbieranie informacji zwrotnej od użytkowników
  4. Proces
Koncentracja na użytkowniku – dogłębne zrozumienie jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb.
Kreatywna kolaboracja – spojrzenie na problem 
z wielu perspektyw, szukanie nowych rozwiązań, wyjście poza utarte schematy.
Eksperymentowanie 
i testowanie hipotez – budowanie prototypów
i częste zbieranie informacji zwrotnej od użytkowników
Cel

Cel naszych projektów to rozwiązania:

  • 01
    Pożądane przez użytkowników
  • 02
    Technologicznie wykonalne
  • 03
    Ekonomicznie opłacalne

Nasz
zespół

Nasz zespół
Nasz zespół
  • Cezary Żmuda

    CEO / Performance Specialist
  • Hubert Murawski

    CTO / Full Stack Developer
  • Karolina Opalińska

    Digital Marketing Specialist
  • Roksana Czekan

    Graphic Designer
  • Michał Przekop

    Content Marketing Specialist
  • Paweł Sawczyk

    Junior Front End Developer
  • Adrian Michałowski

    Junior Content Marketing Specialist
  • Miłosz Żmuda

    Account Manager

Chyba czas
na rozmowę?