Pani Jolanta prowadząca Salonsztuki.net od lat zajmuje się wyszukiwaniem najlepszych artystów oraz sprzedażą ich znakomitych prac. Duża wiedza na temat trendów oraz rozmów z klientami (oraz naszej małej pomocy) doprowadziła do zmiany starego sklepu – niespełniającego wymagań – w nowoczesny wirtualny katalog.
Od małych zmian na sklepie po nową witrynę internetową. Od rozmowy o sztuce po rozmowy o marketingu i biznesie — Tak można opisać początek naszej współpracy.
Na co dzień interesujemy się sztuką, malarstwem oraz designem. Więc naturalnie złapaliśmy wspólny vibe z klientką. Mimo skomplikowanego projektu współpraca przebiegała bardzo płynnie, z racji wzajemnego szacunku do swojej wiedzy z zakresów, jakie obejmował projekt.
Wspólnie stworzyliśmy profile klientów, którzy najczęściej odwiedzają galerie.
Na bazie wyników, dowiedzieliśmy się, że znaczna część klientów ma bardzo szerokie spojrzenie pod kątem sztuki, natomiast nie są to osoby biegłe w digitalu.
To dało nam potwierdzenie, że potrzebujemy strony wyróżniającej się oryginalnością, ale należycie zaprojektowanej UXowo.
Pomogły nam w tym regularnie przeprowadzane badania na użytkownikach, dzięki którym wypracowaliśmy intuicyjne rozwiązania. Korelacja tych czynników pomogła stworzyć stronę, która bardzo skutecznie i płynnie pomaga przebrnąć przez całą ścieżkę zakupową klienta.