Menu
Case Study

Carbon Fox

Firma zajmująca się projektowaniem i produkcją części kompozytowych.
Problem

Nowa firma oferująca
innowacyjny produkt

Firma Carbon Fox wchodząc na rynek musiała przekonać potencjalnych klientów do swoich produktów.

Carbon Fox nie potrafił dobrze wyeksponować swoich przewag, które pomogłyby w budowaniu
zaufania do marki, co przekładało się na małą ilość klientów.

Podczas spotkania z właścicielami firmy zostały przeprowadzone warsztaty projektowe, które
pomogły w wypracowaniu strategii komunikacji. Zrobiliśmy dogłębną analizę grupy odbiorców, ustaliliśmy propozycje wartości oraz język korzyści dopasowany do oferowanych produktów.

Po zakończonych warsztatach oraz rozmowach, został wypracowany klucz wizualny, który
ma wspierać działania marki oraz komunikacje na różnych mediach.

Działania

Schemat działania

  • Wyzwania

    1. Stworzenie unikalnego wizerunku firmy w social media
    2. Zachowanie dynamizmu cechującego kategorie produktową w komunikacji wizualnej
  • Cele

    1. Budowanie rozpoznawalności przy pomocy spójnych wizualnie materiałów promocyjnych
    2. Stworzenie elastycznych elementów key visual
    3. Social key visual jako punkt wyjścia do rozwoju szeroko pojętej identyfikacji wizualnej marki
  • Działania

    1. 01
      Analiza problemu
    2. 02
      Warsztaty projektowe podczas, których ustaliliśmy unikalne propozycje wartości, grupę docelową odbiorców oraz język korzyści
    3. 03
      Przeprowadzenie rozmowy, podczas której ustaliliśmy
      strategię komunikacji wizualnej
    4. 04
      Przeprowadzenie researchu, który dotyczył znanych marek motocyklowych
    5. 05
      Stworzenie moodboard'u inspiracji, który zwierał posty graficzne marek związanych z motocyklami
    6. 06
      Projektowanie elementów graficznych w oparciu
      o stworzony moodboard
    7. 07
      Przygotowanie układów graficznych dla postów z wykorzystaniem zaprojektowanych elementów graficznych
Efekty

Stworzenie social key visual

Zaprojektowaliśmy elementy graficzne, które oddają charakter kategorii produktowej

W wyniku naszych działań zostały stworzone elementy graficzne, które swoją budową nawiązują do dynamiki i prędkości. Dzięki ustaleniu pewnego skosu udało się wygenerować różne warianty komponentów. Stworzenie tego rodzaju elementów daje w przyszłości możliwość do dalszego ich rozwijania. Dodatkowo, znaki wizualne oddają  charakter produktów firmy, jakimi są części karbonowe do motocykli.

Co więcej, elementy graficzne zostały zaprojektowane w taki sposób, aby mogły działać
na grafice same lub w połączeniu ze zdjęciem.

Unikalny feed pod social media

Stworzenie oraz zastosowanie ustalonych zasad key visual (takich jak: układy kompozycyjne zawierające elementy graficzne, określona kolorystyka
i typografia) pozwoliło na uporządkowanie feed’a pod social media. Dzięki temu zabiegowi wszystkie grafiki dodane na profil Carbon Fox tworzą spójną
i logiczną całość.

 

Stworzyliśmy unikalny wizerunek

Posty dodawane przez Carbon Fox wyróżniają firmę na tle konkurencji ponieważ ustalony key visual jest elastyczny i pozwala na tworzenie różnorodnych grafik przy jednoczesnym zachowaniu spójności.

Wraz z upływem czasu potencjalni klienci bedą
mogli połączyć posty graficzne z marką, dzięki powtarzającym się znakom wizualnym, typografią,
kolorystyką oraz układom kompozycyjnym.

Dotarcie do większej ilości odbiorców

Key visual wyznaczył koncept wizualny brandingu firmy. Carbon Fox może sprawniej i szybciej tworzyć również drukowane materiały promocyjne, które są spójne z komunikacją prowadzoną w internecie. Dzięki temu Carbon Fox zyskał możliwość szerszego promowania swoich produktów oraz dotarcia do większej ilości potencjalnych klientów, nie ograniczając się jedynie do social mediów.

.

Porozmawiajmy
o Twoich
wyzwaniach