Menu
Case Study

Czas na Wolin

Inwestor z Wolina, chcący przedstawić nową wizję Wolina w nienaganny sposób, podkreślając swój szacunek do tego miejsca.
Cel

Projekt logotypu i identyfikacji, wywodzący się z miejsca, w jakim inwestor zamierza działać - Czas na Wolin

Inwestor działający na rzecz rozbudowy miasta Wolin stworzył podmiot odpowiadający za informowanie lokalnej społeczności o swoich działaniach.
Z racji tego, że wszystkie jego plany koncentrują się na Wolinie oraz okolicach logotyp, oraz cała identyfikacja musiała być mocno nacechowana lokalnym charakterem. Most w Wolinie nad kanałem jest bardzo specyficzny, więc z założenia miał się pojawić. Kolorystyka nawiązuje do najważniejszych atutów, jakimi są tereny zielone i woda.

Ważnym jest czas od momentu, w jakim dostaliśmy do momentu powstania całego brand booka 5 dni roboczych. Odpowiadamy też w projekcie za stworzenie strony www oraz pomoc merytoryczną w procesie komunikacji, oraz kampaniach lokalnych.

Działania

Schemat działania

  • Wyzwania

    1. Czas realizacji maksymalnie 5 dni roboczych
    2. Brak koncepcji na to jak ma wyglądać projekt
  • Cele

    1. Nawiązanie do topografii Wolina
    2. Utrzymanie prostej kolorystyki
  • Działania

    1. 01
      Stworzenie archetypu i historii dla logotypu
    2. 02
      Określenie kluczowych elementów logotypu
    3. 03
      Moodboard kierunku prac
    4. 04
      Rozmowa strategiczna z klientem (wybory)
    5. 05
      Wykreślenie końcowego logotypu
    6. 06
      Zrobienie księgi znaku
    7. 07
      Zrobienie pliku zawierającego szeregu formatów
    8. 08
      Stworzenie identyfikacji wizualnej do social mediów
Efekty

5 dni na logotyp i identyfikacje to szaleństwo, które nam się udało.

W efekcie uzyskaliśmy:

Sygnet — kolorystyka nawiązująca do otoczenia na wyspy Wolin ze wkomponowanym abstrakcyjnym mostem, który jest charakterystyczny dla Wolina.

Logotyp — mogący funkcjonować jako osobny projekt, z przeciągniętymi znakami nadającymi indywidualności, ale nie łamiącymi optyki. Jego budowa opiera się na obłościach, dzięki temu zabiegowi współgra z sygnetem.

Logo book w czasie realizacji

W ramach naszych działań stworzyliśmy logo book. Określa on dopuszczalne użycie logo na różnych formatach. Dzięki temu firma zyskuje pewność, że jej logo będzie prezentowane w odpowiedni sposób również przez inne współpracujące firmy.

Stworzenie konceptu wizualnego i podstawowego social key visual’a

Powstanie koncepcji wizualnej pozwoliło na stworzenie spójnego estetycznie przekazu w mediach społecznościowych. Podstawowy klucz wizualny daje w szybki sposób wygenerować materiały promujące. Dodatkowo daje możliwości do tworzenia innych materiałów promocyjnych jak materiały drukowane: teczki, banery, roll-upy, notatniki itp.

Taka szybkość pracy i świadomość tego, co się robi to rzadkość. Pan Cezary i jego zespół działają jak burza. Zidentyfikowali potrzeby i od razu przeszli do realizacji. Logotyp, strona www i inne działania na projekcie przerosły nasze oczekiwania.

Porozmawiajmy
o Twoich
wyzwaniach