Menu
Case Study

Słowińska Aura

Firma sprzedająca nieruchomości inwestycyjne w otulinie Słowińskiego Parku Narodowego
Problem

Inwestycja wymagająca unikalnego wizerunku

Słowińska Aura tworząc swoją ofertę musiała mieć określoną koncepcje wizualną.

Jej brak stał się sporym utrudnieniem związanym z wprowadzeniem inwestycji na rynek.

Problemem dla firmy stała się niekompletna wiedza związana ze sprzedażą produktów internetowych. Wynikało to z braku doświadczenia w tym zakresie.

Słowińska Aura wymagała profesjonalnego wizerunku, który budziłby zaufanie w potencjalnych klientach. Pojawiła się zatem potrzeba zaprojektowania logo, które wsparłoby działania firmy.

Działania

Schemat działania

  • Wyzwania

    1. Stworzenie logo nawiązującego
      do otoczenia inwestycji
  • Cele

    1. Stworzenie wizualnej
      tożsamości firmy
    2. Stworzenie elastycznego logo,
      które będzie dobrze się prezentować w różnych formatach
    3. Logo jako klucz wizualny do projektu strony www
  • Działania

    1. 01
      Analiza problemu
    2. 02
      Przeprowadzenie rozmów w celu ustalenia kluczowych aspektów dla wizerunku firmy
    3. 03
      Research otoczenia inwestycji oraz branż nieruchomościowych
    4. 04
      Stworzenie moodboard’u (tablica inspiracji, którego celem było zwizualizowanie pomysłów na wygląd logo)
    5. 05
      Wykonanie szkiców w oparciu
      o wybrane przez klienta koncepcje
      z moodboard’u
    6. 06
      Wektoryzacja wybranych szkiców
    7. 07
      Dopracowanie finalnej koncpecji logo oraz dobranie typografii
    8. 08
      Stworzenie księgi znaku
      w oparciu o powstałe logo
Efekty

Stworzenie logo
z brandbookiem

Stworzyliśmy unikalne logo

Projekt logo swoją kolorystyką jak i tym,
co przedstawia nawiązuje do otoczenia inwestycji. Dodatkowo logotyp jak i sygnet mogą występować osobno i dają więcej możliwości do ekspozycji
na różnych formatach. Dzięki temu firma zyskała unikalny i profesjonalny wizerunek.

Zastosowanie logo w brandbook’u

W ramach naszych działań stworzyliśmy brandbook’a, który określił dopuszczalne użycie logo na różnych formatach.

Dzięki temu firma zyskuje pewność, że jej logo będzie prezentowane w odpowiedni sposób również przez inne współpracujące firmy.

Spójny przekaz

Powstanie logo wraz z brandbookiem wyznaczył koncept wizualny, którego potrzebowała firma.
W wyniku tego działania wszystkie materiały promocyjne tworzone przez Słowińską Aurę będą
z nią kojarzone oraz spójne. Dzięki temu firma będzie mogła budować rozpoznawalność
swojej inwestycji.

Porozmawiajmy
o Twoich
wyzwaniach