Menu
Case Study

undra.pl

Czołowy Polski dietetyk i biohaker, posiadający szeroki zakres usług, kursów oraz książek z dziedziny żywienia.
Cel

Stworzenie nowoczesnego wizerunku strony takiej, jak spojrzenie na dietetykę naszego klienta.

Michał doskonale radził sobie z promowaniem swojej marki w mediach społecznościowych i portalach streamingowych. Ale brakowało mu strony, która realnie zwiększy jego sprzedaż.

Naszym zadaniem było zaprojektowanie i stworzenie strony pozwalający dokonać łatwego zakupu konsultacji, e-booków, planów dietetycznych oraz kursów.

Na bazie przeprowadzonej analizy konkurencji i zaplanowanej architektury treści. Stworzyliśmy stronę łączącą wszystkie założenia klienta: landing page, przejrzysty sklep, wewnętrzną platformę VOD, oraz system pozwalający w łatwy sposób zarządzać materiałami na stronie.

Działania

Schemat działania

  • Wyzwania

    1. Odświeżenie wizerunku klienta w sieci.
    2. Stworzenie dobrze działającego sklepu
    3. Zwiększenie sprzedaży
  • Cele

    1. Stworzenie strony spójnej, a zarazem oddzielającej różne działy klienta.
    2. Możliwość kontroli nad wszystkimi materiałami w prosty sposób przez klienta.
    3. Zaprojektowanie czytelnej strony desktopowej oraz mobilnej.
  • Działania

    1. 01
      Analiza konkurencji i stworzenie architektury treści
    2. 02
      Przygotowanie listy treści
    3. 03
      Hi-Fi Wireframe z opisanymi zabiegami UX
    4. 04
      Projekt graficzny
    5. 05
      Kod do strony
    6. 06
      Integracja z kanałami YT oraz Spotify
    7. 07
      Indywidualne zakładki blogowe
    8. 08
      Podłączenie bramki mailingowej do newslettera
    9. 09
      Wdrożenie systemu zarządzania treścią WordPress
    10. 10
      Uzupełnienie strony dostarczonymi tekstami
    11. 11
      Połączenie platformy zakupowej do portalu z platformą VOD
    12. 12
      Podłączenie platformy płatniczej przelewy24
    13. 13
      Konfiguracja na docelowym serwerze i backup
    14. 14
      Szkolenie z obsługi
Efekty

Zadanie wykonane poniżej 60 dni.

Analiza i świadome podejmowanie decyzji kluczem, do strony www, która spełni swoje cele.

Na potrzeby projektu przeprowadziliśmy wnikliwy wywiad z klientem. Dzięki rozmowie i odpowiednio zadanymi pytaniami otrzymaliśmy kluczowe informacje dotyczące, jego działań oraz tego co potrzebują klienci. Część wniosków nie była tak oczywista jak mogło się wydawać.

Następnie przeanalizowaliśmy działania konkurencji w sieci. Dzięki temu zauważyliśmy, że strony z tematyki dietetycznej są zwykle zachowawcze jeśli chodzi o formę w stosunku do tego czego oczekiwał od nas Michał. W tym momencie wiedzieliśmy, że charakterystyczny design pozwoli mu szybko utkwić w pamięci użytkowników na tle innych specjalistów ds. żywienia.

To wszystko otworzyło nam furtkę do działania w odważny i skuteczny sposób.

Czyli tak jak lubimy 🙂

Stworzyliśmy stronę www ponad oczekiwania klienta.

Zadaniem strony było przedstawienie osoby Michała w sposób przejrzysty, a zarazem nowoczesny.

Kluczowym założeniem było stworzenie miejsca skupiającego wiele zadań, a zarazem pozostając przy tym przejrzystym dla klientów.

W tym celu stworzyliśmy stronę pillar page opartą o założenia landingów, na którym możemy zapoznać się z zakresem produktów i usług, które oferuje nasz klient. Natomiast każda z tych usług zyskała osobną podstronę, co pozwala wyedukować klienta i pomóc mu podjąć decyzję bezpośrednio na stronie.

Wszystkie te elementy zostały zintegrowane z wewnętrznym sklepem, gdzie klienci mogą dokonać zakupu i w łatwy sposób zarządzać swoimi zakupami. (panel z VOD)

Na stronie zastosowaliśmy efekty ruchu na sekcjach, który podkreśla innowacyjne podejście klienta do jego spojrzenia na zagadnienia dietetyczne i biohakingu.

Panel do zarządzania zakupami klientów.

Stworzyliśmy panel do zarządzania zakupionymi materiałami przez klientów.

Teraz każdy zakupiony materiał jest dostępny na indywidualnym koncie każdego klienta, dzięki czemu zawsze można go pobrać bądź obejrzeć jeszcze raz.

Klient cały czas przebywa na stronie Michała, co pozwala w ciągły sposób utrzymywać w obrębie jego produktów.

Zintegrowaliśmy stronę wraz z platformą YouTube oraz Spotify.

Nasz twórca może w intuicyjny i prosty sposób udostępniać swoje nagrania na stronie.

Michał, wrzucając do sieci swoje kolejne podcasty i filmy, nie musi się już tracić czasu na udostępnianie w kilku miejscach osobno swoich nagrań.  Od teraz wszystko dzieje się za jednym kliknięciem.

Blog przynoszący korzyści, który linkuje treści z produktami.

Stworzyliśmy dobrze spiętego bloga, gdzie autor wpisów może bezpośrednio linkować swoje produkty i usługi do artykułów. Taki zabieg pozytywnie wpływa na skuteczność zakupów oraz pozycjonowanie w Google.

 

Zaprojektowaliśmy wygląd widoku mobilnego, dzięki któremu strona realnie odpowie na ruch, jaki generowany jest do sklepu.

Z danych analitycznych wyszło, że 70% stanowi ruch mobile, więc stworzyliśmy całościowy projekt wizualny dla urządzeń mobilnych.

Dzięki temu nawigacja po stronie jest intuicyjna i możliwa do obsługi jedną ręką. Zastosowaliśmy UI przyjazne użytkownikowi, który jest w stanie niemalże całkowicie intuicyjnie podejmować decyzję na stronie.

Profesjonalny zespół znający się na swojej pracy. Więcej nie trzeba, aby projekt odpowiadał na założone cele. Potrafią się komunikować i dbają o czas na projekcie.

Porozmawiajmy
o Twoich
wyzwaniach